Veelgestelde vragen

Heb je op de website informatie gemist of geen antwoord gevonden op je vraag? Hieronder staan de meest gestelde vragen (informatie wordt regelmatig bijgewerkt). Wellicht staat het antwoord er tussen. Mocht dat niet het geval zijn dan kun je altijd contact met de vereniging opnemen. We helpen je graag verder.

Veelgestelde vragen

Voor diverse handelingen of te gebruiken apparatuur binnen de vereniging zijn handleidingen beschikbaar. Wil je bijvoorbeeld weten wat er in het geval van een bardienst van je wordt verwacht, dan kun je de informatiemap online raadplegen. Je vindt de handleidingen bij de documenten voor de leden.

De veelgestelde vragen zijn onderverdeeld in de volgende categorieën:

 

Coronavirus (update 15 maart 2020)

 

  1. Wat is het beleid van de vereniging

    Ìn lijn met de verplichte maatregelen en adviezen heeft het bestuur besloten alle activiteiten tot en met 6 april af te gelasten en het clubhuis en gehele tennispark tot en met 6 april gesloten te houden! Zie nieuws en de Clubagenda voor alle bijzonderheden.

    Dit betekent dus dat er geen activiteiten zullen zijn. Ook trainingen zijn afgelast en vrij tennissen is niet toegestaan!

    Van het gehele tennispark mag tot nader bericht geen gebruik worden gemaakt. De toegang tot het clubhuis door middel van de KNLTB-pas is per direct voor alle leden geblokkeerd.

    Vanzelfsprekend komen alle bardiensten te vervallen. Leden die daarvoor zijn ingepland worden daar nog rechtstreeks over geïnformeerd.

    We vragen ieders begrip en medewerking.

    Zodra de actualiteit daarom vraagt volgt een update.

Algemeen

 

  1. Hoe kan ik mijn e-mail en telefoonnummer in de ledenlijst wijzigen of afschermen?

    Je kunt via de persoonlijke profielpagina "mijn Club" op de website je e-mail en telefoon gegevens wijzigen of afschermen. Je moet daarvoor inloggen. Vervolgens ga je op je eigen profielpagina naar het tabblad "mijn profiel". Klik vervolgens op het 'bewerk' icoontje om het telefoonnummer of e-mailadres aan te passen of af te schermen (door een vinkje te plaatsen in het hokje "geheim").  

    Dit kan ook via de Clubapp op je smartphone (als je die gebruikt). Open de app. Ga onderin in het menu naar "mijn profiel". Klik vervolgens bovenaan op je profielpagina (naast je pasfoto) op het icoon met regelaars (drie strepen met bolletjes). Je ziet vervolgens welke gegevens zichtbaar zijn voor leden. Door de regelaars aan/uit te zetten kun je gegeven vrijgeven of afschermen. Bij "mijn gegevens wijzigen" kun je ook de contactgegevens wijzigen. 

    Door contactgegevens af te schermen kunnen andere leden niet (eenvoudig) contact met je opnemen. Wees daar bewust van.

    Wil je andere informatie gewijzigd hebben (zoals adres of bankrekeningnummer) dan kan je contact opnemen met de ledenadministratie


  2. Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Hoe kan ik dit herstellen?

    Klik bovenin het menu op "mijn club". Je krijgt een aanmeldscherm te zien.



    1) Selecteer of je het wachtwoord met je bondsnummer of clublidnummer wilt opvragen. Indien je bondsnummer selecteert, vul dan ook je bondsnummer in en niet je clublidnummer. Als je niet de juiste combinatie gebruikt, dan ontvang je geen herstelmail.

    In het veld achter het type nummer vul je vervolgens óf je bondsnummer óf je clublidnummer in.
    Het wachtwoordveld laat je leeg.

    2) Klik op de link "wachtwoord vergeten?" Binnen enkele minuten ontvang je op het geregistreerde e-mailadres een link om je wachtwoord te herstellen. Indien je na een paar minuten geen e-mail hebt ontvangen, kijk dan even in de spam-box. Mogelijk is de mail daar berzorgd. Volg de instructies in de e-mail op. De e-mail ziet er ongeveer als volgt uit.



    Let op: het wachtwoord voor de website is ook het wachtwoord voor de Clubapp (of de dienstplanner). Je kunt het wachtwoord ook via de app of die website herstellen. Zie ook oplossing 1 voor de clubapp, hieronder

    Mocht dit niet lukken, neem dan contact op met de ledenadministratie of met de commissie Communicatie. We helpen je dan verder.

 

Junioren

 

  1. Op welk niveau speelt mijn kind?

    Door de KNLTB zijn jeugdspelers ingedeeld in meerdere categorieën. In het algemeen kan het volgende worden aangehouden:

    4-6 jaar: Tenniskids blauw
    6-8 jaar: Tenniskids rood
    8-10 jaar: Tenniskids oranje
    10-12 jaar: Tenniskids groen
    12-17 jaar: Junioren geel

    Het precieze speelniveau worden bepaald in overleg met de trainer. Zo kan een speler van 7 ook al in de categorie oranje spelen of een kind van 9 nog in rood. De kleur categorie is van belang bij het inschrijven voor training/tennisles  Voor een uitgebreide toelichting op de categorieën, zie de website.

  2. Waar kan ik competitiekleding bestellen?

    Indien jouw kind jeugdcompetitie speelt dient er competitiekleding te worden gedragen. Deze kleding kan besteld worden via de webshop van Marc Sport te Cuijk. Let op: indien er gekozen is voor een pakket dan wordt het clubshirt via de vereniging besteld. De kosten daarvoor (1 shirt per jaar) zijn inbegrepen in de pakketkosten.

 

Senioren

 

Clubapp

 

  1. Ik ben mijn wachtwoord kwijt/ik kan niet inloggen.

    Download de laatste versie van de Clubapp (IOS/Android). Selecteer na het opstarten van de app eerst de juiste club.

    Klik in de Clubapp op de knop ‘kwijt of vergeten’.



    Vul in het nieuwe scherm dat wordt getoond het bondsnummer in van het lid waarvan je het wachtwoord wil herstellen. Let op: als je het verkeerde of onvolledige bondsnummer invult dan ontvang je geen herstelmail.
    Klik vervolgens op de knop ‘herstel wachtwoord’. 


    Je ontvangt dan binnen enkele minuten een e-mail met een link om het wachtwoord te herstellen. De mail ziet er (ongeveer) als volgt uit.



    De mail wordt gezonden aan het e-mailadres zoals dat bij de vereniging bekend en in gebruik is. Controleer ook de spambox. Mogelijk wordt deze mail daarin bezorgd. Klik op de knop ‘wachtwoord opnieuw instellen’ en geef een nieuw wachtwoord op.

  2. Waar kan ik in de clubapp informatie over de competitie vinden?

    De competitie wordt automatisch aan jouw profiel in de KNLTB ClubApp toegevoegd zodra jouw eerste uitslag bekend is.
    Op voorhand de kalender, teams of competities bekijken? Dan kun je deze vinden onder Zoek Spelers & Teams door op de naam van de vereniging (Tennisvereniging Malden) te zoeken. Alle competities van de vereniging worden dan getoond. Klik op een competitie en alle teams worden getoond. Klik op een team en de poule en kalender worden getoond. Met het hartje kun je bepaalde onderdelen favoriet maken.

Dienstenplanner/Bardienst

 

  1. Hoe plan ik een (bar)dienst in?

    Voor het inplannen van een (bar)dienst hebben we korte instructies gemaakt. Deze handleiding kan (ook) gevonden worden onder het menu 'meer' en vervolgens 'documenten leden'.

    Of klik hier om het document rechtstreeks te openen.