Het bestuur van Tennisvereniging Malden (bestaande uit vrijwilligers) wordt gevormd door het dagelijks bestuur (DB) en het algemeen bestuur (AB).
Het bestuur draagt zorgt voor het algemeen reilen en zeilen binnen de vereniging. Gezicht van het bestuur en daarmee de vereniging is de voorzitter. Samen met de secretaris (belast met de administratieve kant) en de penningmeester (belast met de financiën) vormt de voorzitter het dagelijks bestuur. Dat dagelijks bestuur geeft formeel leiding aan de vereniging. Dat gebeurt samen met de algemene bestuursleden (zonder formele bevoegdheden), die ieder hun eigen aandachtspunten of portefeuille(s) hebben. In de regel wordt er één keer per maand (12x per jaar) vergaderd.
Samenstelling
De samenstelling van het bestuur per 1 januari 2024:
Functie | Persoon | Portefeuille |
voorzitter (DB,AB) | Joost Koks | Communicatie/IT, Jeugd |
secretaris (DB,AB) | Juliette van den Dolder | |
penningmeester (DB, AB) | Rob Roosen | Financiën |
algemeen bestuurslid (AB) | Evelien Boonzaaijer | Ledenadministratie |
algemeen bestuurslid (AB) | Carlot Roelofs | Communicatie en TC |
algemeen bestuurslid (AB) | Tim van Peer | Accomodatie/Facilitair |
Vragen aan het bestuur kunnen rechtstreeks gesteld worden per e-mail. Indien het onderwerp van de vraag of de reden van contact specifiek ziet op een bepaalde portefeuille dan kan het betreffende bestuurslid ook direct worden gemaild door op de naam van de persoon te klikken.